Zwrot towaru lub wymiana

Jeśli zmienisz zdanie lub produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny. Wystarczy odesłać produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Produkt nie może być używany, a opakowanie oraz inne elementy wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot jest możliwy tylko dla konsumentów.


Zwracane produkty należy odesłać na adres:

Sportello.pl- ZWROT

Nowowiejska 17

Nysa, 48-302


Wymiana produktu Aby dokonać wymiany, należy odesłać produkt zgodnie z procedurą zwrotu do naszego sklepu. Środki za zakup zostaną zwrócone, a następnie będzie można złożyć nowe zamówienie na produkt, który spełni oczekiwania. Procedura ta ma na celu uniknięcie sytuacji, w której nie posiadamy na stanie magazynowym odpowiedniego rozmiaru lub koloru danego produktu.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków? Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji (czyli płacąc kartą płatniczą, otrzymacie Państwo zwrot na kartę). W przypadku płatności "Gotówką przy odbiorze" zwrot zostanie dokonany na podany numer konta bankowego. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego produktu. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, z troską o naszych klientów, nie później niż 14 dni od daty otrzymania odstąpienia.

Informacje prawne Powyższe zapisy nie ograniczają ani nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, na mocy której konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.